niedziela, 30 lipca 2006

FlashDevelop - Edytor do pracy z Flex SDK 2

Adam Pasztory napisał w swoim blogu jak obsłuzyć Flex 2 z FlashDevelop RC3

Najpierw trzeba ściagnać FlashDevelop i zainstalować w "C:\Program Files\FlashDevelop\"

Następnie ściagnąć Flex 2 SDK i wypakować to do folderu "C:\Program Files\Adobe\Flex2SDK"

Potem ściagnać projektor dla plików SWF

Następnie pobrać najnowsza wersję FlashBuild plugin

Wypakować ten plik FlashBuild.dll i przenieść go do folderu C:\Program Files\FlashDevelop\plugins

Uruchomić FlashDevelop i utworzyć nowy projekt (z menu Project/New Project
Pojawi się komunikat że trzeba utworzyć nowy plik FlashBuild.xml

W zakładce Project Explorer klikamy na nazwę projektu i dodajemy nowy plik nazwany hello.mxml Wpisujemy tam kod



Potem edytujemmy plik flashbuild.xml z tego plku usuwamy wszystko i wpisujemy następujący kod



Klikamy w menu Build / Build Current Profile Zostanie utworzony plik wsadowy Flashbuild.bat który skompiluje plik hello.mxml do hello.swf

Brak komentarzy: