Adam Pasztory napisał w swoim blogu jak obsłuzyć Flex 2 z FlashDevelop RC3
Najpierw trzeba ściagnać FlashDevelop i zainstalować w "C:\Program Files\FlashDevelop\"
Następnie ściagnąć Flex 2 SDK i wypakować to do folderu "C:\Program Files\Adobe\Flex2SDK"
Potem ściagnać projektor dla plików SWF
Następnie pobrać najnowsza wersję FlashBuild plugin
Wypakować ten plik FlashBuild.dll i przenieść go do folderu C:\Program Files\FlashDevelop\plugins
Uruchomić FlashDevelop i utworzyć nowy projekt (z menu Project/New Project
Pojawi się komunikat że trzeba utworzyć nowy plik FlashBuild.xml
W zakładce Project Explorer klikamy na nazwę projektu i dodajemy nowy plik nazwany hello.mxml Wpisujemy tam kod
Potem edytujemmy plik flashbuild.xml z tego plku usuwamy wszystko i wpisujemy następujący kod
Klikamy w menu Build / Build Current Profile Zostanie utworzony plik wsadowy Flashbuild.bat który skompiluje plik hello.mxml do hello.swf
niedziela, 30 lipca 2006
FlashDevelop - Edytor do pracy z Flex SDK 2
Autor: Michał Małaj o godzinie 22:03
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz