czwartek, 5 czerwca 2008

SquirrelFish

Całkiem niedawno zachwalałem koncepcję kompilacji kodu JavaScript do bajtkodu w locie. Do silnika WebKit został dodany nowy silnik SquirrelFish wykonawczy bazujący na wirtualnej maszynie. Można oczekiwać że kolejne wersje uaktualnienia Adobe AIR będą bazować na nowej wersji WebKit. Ale jakoś nie mogłem uwierzyć statystykom Postanowiłem użyć swojego kodu Java Script na fib(30). Zainstalowałem Safari 3.1 Nie sprawiało mi to problemu. Okazało sie to wersja 3.1.1 (525.17) Pomyślałem że trzeba wsiąść najnowszego night builda silnika WebKit. Była to wersja WebKit r34367 z 5 czerwca 2008. Najpierw przetestowałem fib(30) na oficjalnym Safari 3.1.1 z wynikiem 1843 ms. Potem w folderze gdzie miałem zainstalowane Safari C:\Program Files\Safari plik WebKit.dll w wersji 3.525.18.0 zastąpiłem plikiem z night builda WebKit.dll w wersji3.526.0.0 (podmieniłem też folder WebKit.resources). I uruchomiłem test fib(30) z wynikiem 468 ms.

Tak cieszę najszybszą przeglądarką świata.

Brak komentarzy: