Możecie obejrzeć jak ActionScript 3 wkracza tam gdzie nikt się nie spodziewał - w komunikację pomiędzy urządzeniami. W Japonii jak wiadomo robotyka stoi na bardzo wysokim poziomie. Do tego stopnia że nawet rozwinął się ruch OpenSource w wykorzystywaniu pewnych rozwiązań na poziomie elektroniki. Otóż powstała platforma sprzętowa - programistyczna dzięki której można zacząć programować swoje układy scalone w ActionScript. Niewiarygodnie? No chyba że obejrzy sie stronę internetową platformy Gainer Można się zapoznać ze tutorialem a szczególnie z wykorzystaniem ActionScript 2 i Flash 8 Jednak takie zastosowanie może wyglądać bardzo intrygująco. Na tej stronie pokazano że można sobie zaprogramować stół. Jeden programista japoński nawet napisał bibliotekę ActionScript 3 do Gainera.
Oto przykład jak to może wyglądać w praktyce. Na tym japońskim blogu możemy znaleźć informacje i zdjęcia Gainera.
Na tym filmie możemy zobaczyć jak można sterować zabawką z poziomu aplikacji napisanej w ActionScripcie.
Podobnie można dojść jeżeli chodzi o używanie konsoli Wii do sterowania komunikacją z komputerem a szczególnie w grach wieloosobowych
Odo serwis który ma do zaoferowania gry flash pod Wii
Inną koncepcję maja twórcy Chumby tworząc zabawkę z Linuksem którego interfejs graficzny jest w całości plikiem SWF
Czy też ten przykład
Ciekawie zaczyna być w świecie programistów ActionScript
poniedziałek, 6 sierpnia 2007
ActionScript językiem robotyki?
Autor: Michał Małaj o godzinie 21:48
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz