czwartek, 2 sierpnia 2007

Przeglądarka multimediów

Ostatnio zajmuję sie pisaniem odtwarzaczy mp3 i jak video w ActionScript 3 dla serwisu społecznościowego weblisko.com. W tym czasie firma Adobe wypuściła Flash Ajax Video Compoment Koncepcja mi się spodobała. Pomyślałem, że wśród rozwiązań Open Source brakuje rozwiązania, które byłoby podobne do Lightboxa.js ale dawało możliwość odtwarzania plików video, dźwiękowych (koniecznie z jakaś wizualizacją), plików SWF (ze skalowaniem) także i plików graficznych. W przyszłości dodałbym jeszcze obsługę plików obsługiwanych przez Papervision3D. Zastanawiam się, które rozwiązanie wybrać oparte na FlashVars czy na Flex-Ajax Bridge. Do funkcjonalności należałoby też zmienianie wyglądu takiej przeglądarki multimediów za pomocą skompilowanych plików CSS. Całość będzie dostępna na Google Code na licencji GPL. Na razie Rafał Nagrodzki nick:burzaone zaoferował mi pomoc w pisaniu wizualizacji do plików audio. Czekam na propozycje współpracy w pisaniu takiej przeglądarki multimedialnej. W komentarzach proszę wpisywać propozycje nazw dla takiej przeglądarki.

1 komentarz:

?&*#$%^&*(#@! pisze...

http://theflashblog.com/?p=181
to taki najprostrzy przykładzik wizualizacji, ja sam z as 3 zaczynam ale mnie bardzo ciekawi jak to wymyślicie pozdro ;)