wtorek, 17 marca 2009

Aktualizacja Flash Playera 10.0.22.87

-- Michałku pojawiło mi się okienko.


Co mam robić?
-- No cóż ostajesz linka z informacją że powodu zagrożenia niebezpieczeństwa trzeba zaktualizować Flash Playera. Zobaczymy o czym piszą. Pierwszy link wskazuje na biuletyn z zakresu zagrożenia - ładnie to opisano z ironą biuletyn bezpieczeństwa a także link do dokumentu opisującego jakie wersje Flash Playera zostały wydane.
-- Brzmi to tak jak "Encyklopedia zdrowia" a opisują same choroby.
-- Świetnie ujęłaś -- Michał zaśmiał się -- Zresztą zastanawia mnie jednak to że ten mechanizm nie jest częścią Flash Playera w tym sensie, że nie jest przetłumaczony. Podobnie zastrzeżenie mam do tego Panelu Sterowania, bardziej w tym kontekście że piszą o pliku http://www.macromedia.com/support/flashplayer/sys/settingsmanager.swf jak mozna intepretować "Menedżer ustawień to specjalny panel sterowania działający na komputerze lokalnym, ale wyświetlany w witrynie programu Adobe i używany z poziomu tej witryny. Firma Adobe nie ma dostępu do ustawień widocznych w menedżerze ustawień ani do żadnych informacji osobistych na komputerze użytkownika".
-- Michał, zawsze musisz szukać dziury we wszystkim?
-- Co poradzisz że jestem dociekliwy Dusiu?
-- Nic, będę tylko podziwiała to co robisz. I do czego doszedłeś?
-- Do tego że nie wiemy gdzie te dane z ustawień są zapisywane. Trzeba może zrobić sledztwo w tej sprawie.
-- Wierzę, że zawsze znajdziesz igłę w stogu siana i można liczyć na każdą odpowiedź od Ciebie.
-- Prosze bardzo to bardzo proste - wystarczy wziąć silny magnes nad stogiem siana.
Daria zaśmiała się do rozpuku.

Brak komentarzy: