sobota, 18 listopada 2006

Ściągnij sobie Adobe Flash Player 9.0.28

14 listopada 2006 Adobe wypuściło nową wersję Adobe Flash Player 9 z wydaniem r28. To można ściągnąć stąd link do wpisu zawierającego różne wersje kontrolek czy wtyczek Flash Player 9 . Do tej wersji dodano obsługę pełnego ekranu. Tracy Stampfli napisała też artykuł wprowadzający w obsługę trybu pełnoekranowego.

Zastanawiam się, gdzie znajdę listę opisującą poszczególne wydań wtyczek Flash Player. Poszukałem sobie i znalazłem takie coś "Archived Flash Players available for testing purposes". Ale ja potrzebuję informacji o tym jakie są wersje poszczególnych wydań wtyczek Flash Player, znalazłem informacje o wersjach wypuszczonych (natomiast bez wyliczenia wersji testowych) Flash Playera 9, Flash Playera 8, Flash Player 7, Flash Player 6. Wcześniejsze chyba już nie mają opisów technicznych. Do testowania tych różnych wersji wtyczek Flash Player pewnie przyda się wtyczka Flash Switcher extension for Firefox. Informacje o instalowaniu pod Windows Vistą umieściłem w odrębnym poście. Aktualna wersja kontrolki czy wtyczki Flash Player jest do ściągnięcia po prawej stronie.

7 komentarzy:

maliboo pisze...

Na adobe.com.

Unknown pisze...

mam problem posiadam system Windows vista i z żadnej strony nie mogę pobrać wtyczki adobe flasch player ponieważ owszem ściąga mi się natomiast nie chce się zainstalować proszę o pomoc nr gg 4405548

Unknown pisze...

Uzywam systemu Vista Ultimate 64-bit. Mma problem z filmami flash, np. na stronie youtube. Po zainstalowaniu nowego Flash Playera obraz jest odtwarzany, brakuje jednak dźwięku. Probowalem zarowno z IE7, Firefoxem, jak i Operą.

Michał Małaj pisze...

Przypuszczam ze w systemie Vista 64 bitowym, aby Flash Player działał poprawnie trzeba zainstalować pod wersją Internet Explorera 32-bit (czy jakąkolwiek inna przeglądarką 32-bitową).

Patrycja242 pisze...

nie moge sobie sciagnac zadnej wtyczki tej tez! PROSZE O
SZYBKA ODPOWIEDZ NA MOJE GG,A TO NR:
7983788

aga26 pisze...

tez nie moge zainstalowac wtyczki. Mam windows vista, wszystko sie ściąga ele nie moge zainstalowac. prosze pomóżcie mojegg 3078664

Unknown pisze...

Nie moge pobrac flash playera na era g1 aby o
twierac portal fotka jak to zrobic